Forside Forside Jeg vil se bekræftelses-e-mailen

Jeg vil se bekræftelses-e-mailen

Når du gennemfører en ordre, sender vi dig flere typer beskeder:

  1. Bekræftelse af modtagelse af ordren – kort efter købet modtager du en e-mail med en tak og dit ordrenummer.
  2. Betalingsinformation – så snart betalingen er behandlet korrekt, modtager du en besked om, at ordren er betalt og snart bliver sendt.
  3. Afsendelsesmeddelelse – når varen er overdraget til fragtføreren, modtager du en e-mail med information om, at pakken er på vej. Hvis ordren er opdelt mellem flere sælgere, kan du modtage flere meddelelser.

Hvad skal du gøre, hvis e-mailen ikke kommer?

Nogle gange kan bekræftelsen ende et andet sted end i din indbakke. Prøv følgende:

  • tjek mappen Spam eller Uønsket post,
  • i Gmail – se også under fanerne Sociale og Kampagner,
  • tilføj adressen info@lunzo.dk til dine betroede kontakter.
 

Hvis du stadig ikke har modtaget e-mailen:

Hvis du efter at have kontrolleret mapperne stadig ikke finder beskeden, bedes du skrive til os på info@lunzo.dk. Vi kontrollerer hurtigt, om ordren er blevet behandlet korrekt. Vi anbefaler, at du ikke opretter en ny ordre, før vi har bekræftet status på den oprindelige.