Sådan finder du status på din ordre:
- Tjek den e-mail, du har modtaget med forsendelsesbekræftelsen. Her finder du den forventede leveringsdato.
- Hvis den normale leveringstid allerede er overskredet, og du stadig ikke har modtaget din pakke, bedes du skrive til os på info@lunzo.dk.
Et lille tip: Før du kontakter os, kan du prøve at spørge dine naboer eller tjekke på det lokale posthus. I nogle lande er det almindeligt, at pakken afhentes på et udleveringssted, efter den er overdraget til det lokale postvæsen.
Jeg har ikke modtaget nogen e-mail med forsendelsesbekræftelse
Det kan være, at ordren endnu ikke er blevet afsendt. Hvis den forventede afsendelsesdato allerede er overskredet, så skriv til os på info@lunzo.dk, og vi tjekker den aktuelle status.
Tjek også din spam- eller uønsket-postmappe. Hvis du heller ikke finder e-mailen der, kan det skyldes, at der blev angivet en forkert e-mailadresse under købet. I så fald bedes du kontakte os på info@lunzo.dk, så hjælper vi dig gerne med at løse problemet.
Har du angivet en forkert eller ufuldstændig adresse?
For at sikre korrekt levering skal adressen være udfyldt rigtigt og fuldstændigt. Hvis oplysninger mangler eller der er fejl, kan forsendelsen blive forsinket, returneret til afsenderen eller gå tabt. Hvis du opdager, at adressen er forkert, skal du følge disse trin:
- Skriv hurtigst muligt til info@lunzo.dk og oplys den korrekte adresse. Vi vil tjekke, om ændringen stadig kan foretages hos transportøren.
- Hvis adressen er forkert, og pakken går tabt, kan der ikke anmodes om refusion.
- Hvis du har angivet en gyldig adresse, som dog ikke er din egen, vil pakken blive leveret dertil, og det er dit ansvar at afhente varen.
- Hvis sælgeren sender varen igen til den korrigerede adresse, skal du betale for de nye forsendelsesomkostninger. Hvis en ny forsendelse ikke er mulig, refunderes beløbet for den bestilte vare.