Forside Forside Levering af varer

Levering af varer

Leveringstider

Leveringshastigheden kan variere afhængigt af flere faktorer, såsom den valgte leveringsmetode ved bestilling.

En oversigt over den forventede leveringstid og det land, hvor sælgeren sender varen fra, findes i afsnittet “Levering og returnering” på produktsiden.

Levering inden for samme land – hvis både sælgerens adresse og leveringsadressen er i samme land, ankommer forsendelsen normalt inden for 2–5 dage efter afsendelse. Denne mulighed inkluderer som regel ikke sporingsnummer eller leveringsbekræftelse.

International levering – hvis varen sendes fra udlandet, er den normale leveringstid omkring 5–14 arbejdsdage. Ligesom ved indenlandsk levering er der som regel ikke tilgængeligt sporingsnummer eller bekræftelse på levering.

Der kan blive krævet modtagerens underskrift ved levering.

Hvis der er flere leveringsmuligheder, kan du vælge imellem dem under bestillingsprocessen. Da vi fungerer som en markedsplads, kan leveringsmulighederne variere mellem de enkelte produkter i din indkøbskurv.

De angivne leveringstider er kun vejledende og inkluderer ikke eksempelvis den tid, der kan kræves til toldbehandling, som ligger uden for vores kontrol.

I særlige tilfælde kan leveringstiden være længere end normalt. Hvis pakken ikke ankommer inden for 120 dage efter betaling, garanterer vi kunden valget mellem en fuld refusion af det betalte beløb eller en ny forsendelse af varen fra sælgeren. I så fald bedes du kontakte os på info@lunzo.dk.

 

Forsendelsesomkostninger

Forsendelsesomkostningerne afhænger blandt andet af den leveringsmetode, du vælger under bestillingen.

På hver produktside angiver vi standardleveringsprisen, som gælder for levering inden for det land, der svarer til den version af websiden, du bruger. For eksempel vises priserne for levering inden for Danmark, når du handler på lunzo.dk.

Den samlede fragtpris vises altid, før du sender din bestilling – den vises i det sidste trin af bestillingsprocessen.

Hvis der skulle opstå ekstraomkostninger for en specifik ordre (for eksempel på grund af overskridelse af vægtgrænsen hos fragtfirmaet eller levering til et svært tilgængeligt område), kontakter vi dig på forhånd. Du kan derefter vælge, om du vil bekræfte eller annullere ordren.

 

Leveringsbegrænsninger

Ved transport af visse produkter skal vi overholde nationale og internationale restriktioner. Derfor er det ikke muligt at levere alle varer til alle destinationer.

På vores platform vises derfor kun de produkter, der kan leveres direkte til dit land.
 

Transportører og leveringsservices

Sælgere på vores platform benytter et bredt netværk af godkendte kurerfirmaer og lokale posttjenester. Den specifikke transportmetode vælges ud fra forsendelsens art, destinationslandet og afsenderens placering.

Det er desværre ikke muligt at vælge en bestemt transportør.

I de fleste tilfælde bliver pakken, efter den ankommer til destinationslandet, overdraget til den lokale posttjeneste. Derefter kan du afhente den på et udleveringssted eller få den leveret af et lokalt distributionsfirma.