Efter en rettidig skriftlig annullering kan du returnere varen til sælgeren (vær opmærksom på, at sælgeren ikke er Lunzo.dk). Bemærk venligst, at du selv kan komme til at dække omkostningerne for returneringen.
Fremgangsmåde:
1. Kontakt vores kundeservice via e-mail: info@lunzo.dk
2. Hvis de lovmæssige betingelser for returnering er opfyldt, vil vi i dit navn kontakte den relevante sælger og formidle muligheden for returnering.
3. Du vil derefter modtage instruktioner fra os afhængigt af, hvilken returmetode den pågældende sælger tilbyder. Du vil enten få tilsendt en returlabel med gratis returnering samt en SMS med information om afhentningstidspunkt og -metode, eller du vil modtage sælgerens returadresse og vejledning i, hvordan du skal returnere varen.
I nogle tilfælde ja.
Generelt gælder det, at sælgere, som tilbyder varer til en lav pris, ofte ikke tilbyder gratis returnering – og omkostningerne ved returneringen skal derfor dækkes af dig som køber.
Men dette er ikke en fast regel. Selv sælgere af dyrere varer tilbyder ikke altid gratis retur.
Hvis du ønsker at finde ud af, hvilken returmetode den sælger, du har valgt, tilbyder – og om returfragten skal betales af dig eller sælgeren – er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: info@lunzo.dk
Når sælgeren har modtaget din returnerede vare, refunderer vi det fakturerede beløb til dig inden for få hverdage. Dette sker som regel automatisk.
Du kan annullere din ordre skriftligt inden for den lovbestemte frist på 14 dage efter modtagelsen af varen – uden at angive nogen grund.
Herefter kan du returnere varen til sælgeren (bemærk, at sælgeren ikke er Lunzo.dk).
Når du har modtaget en returlabel eller returadresse fra os eller den pågældende sælger, har du fem dage til at aflevere pakken på det lokale posthus og sende os forsendelsesnummeret pr. e-mail som bekræftelse på, at pakken er sendt inden for den fastsatte frist.