Hvis din vare er blevet leveret beskadiget, bedes du sende os billeder af varen, hvor skaden tydeligt kan ses, samt et billede af den originale emballage, som varen blev leveret i. Send venligst alle billeder til vores e-mail: info@lunzo.dk
Hvis du har modtaget en anden vare end den, du har bestilt, bedes du sende os billeder af den modtagne vare samt den originale emballage, den blev leveret i. Send venligst alt til vores e-mail: info@lunzo.dk
Som en marketplace-platform garanterer vi en problemfri handel. Vi garanterer, at sælgeren leverer varen inden for 120 dage fra betaling af din ordre.
Hvis du ikke har modtaget varen inden for den garanterede frist, bedes du informere os om dette via e-mail: info@lunzo.dk
Marketplace-operatøren Lunzo s.r.o. fungerer som mellemled mellem køberen og sælgerne og formidler købet af varer fra sælgerne til køberen.
Virksomheden Lunzo s.r.o. er ikke og kan ikke holdes ansvarlig for varens kvalitet og beskaffenhed eller for overensstemmelse med europæiske normer og standarder.
Reklamation af leverede varer (krav vedrørende fejl og eventuelle skader forårsaget af fejl) behandles af køberen direkte med den sælger, der har leveret varen.
Hos Lunzo s.r.o. kan der reklameres over:
- Manglende levering af varen
- Levering af en forkert vare
Hos Lunzo s.r.o. kan der ikke reklameres over:
- Varens kvalitet og beskaffenhed
- Overensstemmelse med europæiske normer og standarder
Operatøren træffer straks afgørelse om reklamationen – i komplicerede tilfælde inden for 3 arbejdsdage. I denne frist medregnes ikke den tid, der er rimelig og nødvendig i forhold til den type service, der ydes. Den maksimale behandlingstid for en reklamation er 30 dage.
Ved berettigede reklamationer forpligter operatøren sig til at refundere købsbeløbet til det kontonummer, der er angivet i reklamationen, senest fem arbejdsdage efter, at reklamationen er blevet godkendt. Tilbagebetalingen vil blive gennemført med den samme betalingsmetode, som blev brugt til at betale ordren.