FAQ: Ofte stillede spørgsmål
Før bestilling
Hvordan kan jeg bestille på lunzo.dk?
Læg det ønskede produkt i indkøbskurven. Gå derefter til indkøbskurven.
Når du klikker på knappen Levering og betaling, vil du se den valgte leverings- og betalingsmetode. Klik derefter på knappen Leveringsoplysninger for at indtaste dine kontaktoplysninger, leveringsadresse og faktureringsadresse.
Du gennemfører bestillingen ved at klikke på knappen Gennemfør ordre.
Hvorfor er der angivet en sælger ved hvert produkt?
Lunzo.dk er en Marketplace-platform. Det betyder, at du køber direkte fra udvalgte sælgere, og vi fungerer som formidler mellem dig som køber og sælgeren. Derfor er der angivet en sælger ved hvert produkt. Du modtager varen direkte fra den valgte sælger.
Hvad er leveringstiden?
Hver sælger har forskellig leveringstid, men den normale leveringstid er 5–20 dage fra betalingen af din ordre.
Er ekspreslevering mulig?
Desværre er det i øjeblikket ikke muligt at få ekspreslevering af ordrer fra Lunzo.dk Marketplace. Ingen af sælgerne tilbyder denne leveringsmetode på nuværende tidspunkt.
Jeg vil gerne bestille med efterkrav. Er det muligt?
Desværre er betaling med efterkrav ikke mulig, da alle sælgere på vores Marketplace-platform har lagre i udlandet. Vi tilbyder følgende betalingsmetoder: MobilePay, Betalingskort, Klarna - Køb nu. Betal senere, Apple Pay og Google Pay.
Du behøver dog ikke at bekymre dig – vi garanterer en problemfri handel. Hvis du ikke modtager varen fra sælgeren inden for den garanti, vi har angivet, vil du naturligvis få dine penge tilbage fra os.
Efter bestilling
Hvad er status på min ordre, og hvornår bliver den leveret?
Du er altid velkommen til at kontakte os angående din ordres status på vores e-mailadresse info@lunzo.dk, og vores kundeservice vil give dig alle nødvendige oplysninger.
Hvordan bliver min pakke leveret?
Din ordre vil blive leveret direkte til din adresse. Ordrer leveres oftest med PostNord. Mindre forsendelser kan blive lagt i din postkasse. Større eller tungere pakker kan blive leveret med DHL, DPD, UPS eller GLS. Det er vigtigt at bemærke, at det ikke er muligt at vælge transportfirma – det afhænger af den enkelte sælger, hvilken transportør der benyttes.
Hvis du ønsker at vide, hvilket fragtfirma din valgte sælger bruger, er du meget velkommen til at kontakte os via e-mail: info@lunzo.dk
Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Efter en rettidig skriftlig annullering kan du returnere varen til sælgeren (bemærk, at sælgeren ikke er Lunzo.dk).
Du kan finde flere oplysninger i artiklen Annullering og returnering.
Kan jeg spore status på min ordre?
Kontakt venligst vores kundeservice på e-mail: info@lunzo.dk
Hvis vi allerede har modtaget et sporingsnummer fra den sælger, du har valgt, giver vi dig det gerne.
Problem med bestilling
Hvad skal jeg gøre, hvis min vare ikke er blevet leveret?
Som en marketplace-platform garanterer vi en problemfri handel. Vi garanterer, at sælgeren leverer varen inden for 120 dage fra betalingsdatoen – det vil sige den dato, hvor din betaling er modtaget på vores bankkonto.
Hvis du ikke har modtaget varen inden for den garanterede periode, bedes du kontakte os på e-mail: info@lunzo.dk
Min vare er blevet leveret beskadiget. Hvad skal jeg gøre?
Hvis din vare er blevet leveret beskadiget, bedes du sende os billeder af varen, hvor skaden tydeligt kan ses, samt et billede af den originale emballage, som varen blev leveret i. Send venligst alle billeder til vores e-mail: info@lunzo.dk
Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du har modtaget en anden vare end den, du har bestilt, bedes du sende os billeder af den modtagne vare samt den originale emballage, den blev leveret i. Send venligst alt til vores e-mail: info@lunzo.dk
Størrelsen passer ikke, og jeg vil gerne bytte. Hvad skal jeg gøre?
Hvis den valgte størrelse ikke passer dig, bedes du kontakte os via e-mail på info@lunzo.dk og oplyse, hvilken størrelse du ønsker i stedet.
Vores kundeservice vil derefter give dig præcise instruktioner om, hvordan du skal gå videre med ombytningen.