Information om sælgeren
Følgende oplysninger er leveret af en uafhængig tredjepart, der sælger produktet.
Sælger:
Bigswiss GmbH
Adresse: Lerchenstrasse 30, Gossau, St.Gallen, 9200, Schweiz
E-mail: info@bigswiss.ch
Telefon: +41713832850
Root (by Dire Wolf) Steam CD-nøgle
Udgivelsesdato: 20/08/2020
Spil den digitale tilpasning af det populære brætspil. Root er et eventyr- og krigsspil, hvor 2–4 spillere kæmper om herredømmet over den store vildmark.
Den Markise fra Kocourova har taget kontrol over den berømte skov med henblik på at udnytte dens rigdomme. Under hendes styre har det talrige skovfolk samlet sig. Denne Alliance vil styrke sine ressourcer og nedbryde katternes herredømme. I denne bestræbelse kan Alliance benytte sig af Vandrere, som kan bevæge sig gennem de farlige skovstier. Nogle sympatiserer med Alliancens håb og drømme, men har allerede set nok til at vide, hvilke rovdyr der engang herskede i skoven.
De stolte, stridbare Ørne har imidlertid fundet en ny leder i kanten af deres område, som de sætter deres håb til for at genoprette den gamle arverettighed for deres fraktion.
Der nærmer sig en kamp, der vil afgøre skæbnen for det store Skovrige. Det er op til spillerne at beslutte, hvilken fraktion der til sidst vil slå rod her.
Blandt de nyeste erobrere af skoven er Markisen fra Kocourova, som fokuserer på at bygge tungt maskineri og logistik under overvågning af naturen. For det træ, der høstes, kan hun bygge værksteder, savværker og rekrutteringssteder, som hjælper hende med at opnå sejrspoint. Markisen fra Kocourova har den største hær i ROOT, men blot at have tal kan ikke alene sikre herredømmet over skoven...
Markisen ønsker at underlægge sig skoven ved at opbygge en ustoppelig industriel krigsmaskine. Markisen får et sejrspunkt for hver ny bygning, hun opfører – uanset om det er et værksted, et savværk eller et rekrutteringssted. Jo flere bygninger af samme type, hun har på kortet, jo flere point får hun. Men for at Markisen kan finansiere byggeriet, skal hun opretholde og beskytte et stærkt, sammenhængende netværk af træleverancer. Tanken om blot at have talmæssig overlegenhed over fjenden er fristende, men indebærer risikoen for at blive for overmodig og til sidst ikke kunne følge med.
Før kattene ankom, herskede Ærernes Reder over skoven. De skal genvinde kontrollen ved at besætte territorier og bygge redepladser, hvis de ikke vil glide tilbage til blot at være stridende. Ørne er stolte og er bundet af deres lederdoktriner. Hver leder har sine egne særlige evner og fordele. Den rigtige leder på det rigtige tidspunkt kan sikre dig sejr, men den forkerte leder kan fuldstændig ødelægge dine chancer for herredømmet over skoven.
I løbet af aftenen får Ørne sejrspoint for antallet af redepladser på kortet. Jo mere deres tilstedeværelse i Skoven mærkes, jo større er deres gevinster. Ørne er dog bundet af doktrinen, som er et konstant voksende sæt af forpligtende handlinger, der er lovet af deres leder. I hver tur skal de derfor udføre alle handlinger fra deres doktrin, ellers falder de i kaos.
Skovalliancen kan ikke lide tyranner. Hverken gamle eller nye. Markisen, Ørne... alt sammen er det én og samme skare. Denne skov kan kun herskes af folkets vilje! Skovalliancen excellerer i kunsten at føre guerillakrig. Den starter langsomt, men kan i en senere fase blive en betydelig magt – men den skal dog navigere forbi de andre selvudnævnte herskere undervejs.
Skovalliancen ønsker at opnå sympati fra forskellige skovskabninger. For hver sympati-token, som Alliancen placerer, kan den opnå sejrspoint. Jo mere sympati der er på kortet, jo flere sejrspoint får den. At opnå folkets sympati kræver tilhængere. Disse tilhængere kan bruges til voldelige formål og skabe oprør i skoven. Når oprøret bryder ud, etablerer Alliancen en ny base. Basen giver Alliancen mulighed for at træne officerer, som vil øge deres militære styrke og fleksibilitet.
Vandreren er for nogle en eventyrer, for andre en handelsmand og for mange en tyv. Kort sagt, en alsidig skurk. I rollen som Vandreren vil du udforske hele kortet, også i tætte skove uden for lysningerne, hvor du vil lede efter genstande og ruiner. Du kan handle og yde hjælp til de krigførende skovfraktioner, så de kan hjælpe dig med at opfylde dine egne hemmelige opgaver.
Vandreren spiller for alle sider i konflikten, mens han samtidig udfører opgaver og opbygger sit ry i skoven. Når Vandreren forbedrer sit forhold til en anden fraktion eller fjerner en kriger fra en fjendtlig fraktion, får han sejrspoint. Sejrspoint opnås også ved at fuldføre opgaver. Hvis Vandreren ønsker, at hans handlinger og bevægelser skal være effektive, skal han kunne arbejde med et sæt genstande, udvide sit udvalg ved at udforske skovruiner og yde hjælp til de andre fraktioner.